PRIJS (€)
tot
MERK
SOORT
TAAL
MARMOTA MAPS
Marmota Maps is een Duits kickstarterproject van Lana Bragin en Stefan Spiegel in Hamburg. Beide hebben een passie voor geografie, ontwerp en de grafische presentatie van gegevens en informatie. Na een succesvolle kickstarter-campagne in 2015 publiceerden ze de eerste transnationale kaart van de hele Alpen met alle skigebieden erop. Met meer dan 2000 verkochte kaarten ontwikkelen ze voortdurend nieuwe creatieve ontwerpideeën en -producten. Vanwege hun liefde voor de bergen ligt de focus van Marmota Maps vooral op het Alpengebied. Maar de Start-Up verkent ook andere onderwerpen en regio's. De naam komt van hun mascotte en bedrijfsdier Manni. Manni is niet, zoals sommigen geloven, een bever, een hamster of een knipperende rat. Manni is natuurlijk een alpendier, om precies te zijn een alpenmarmot.
Filter
9 producten
Sorteren
1 / 1
Marmota Maps is een Duits kickstarterproject van Lana Bragin en Stefan Spiegel in Hamburg. Beide hebben een passie voor geografie, ontwerp en de grafische presentatie van gegevens en informatie. Na een succesvolle kickstarter-campagne in 2015 publiceerden ze de eerste transnationale kaart van de hele Alpen met alle skigebieden erop. Met meer dan 2000 verkochte kaarten ontwikkelen ze voortdurend nieuwe creatieve ontwerpideeën en -producten. Vanwege hun liefde voor de bergen ligt de focus van Marmota Maps vooral op het Alpengebied. Maar de Start-Up verkent ook andere onderwerpen en regio's. De naam komt van hun mascotte en bedrijfsdier Manni. Manni is niet, zoals sommigen geloven, een bever, een hamster of een knipperende rat. Manni is natuurlijk een alpendier, om precies te zijn een alpenmarmot.
Marmota Maps kopen
Marmota Maps is een Duits kickstarterproject van Lana Bragin en Stefan Spiegel in Hamburg. Beide hebben een passie voor geografie, ontwerp en de grafische presentatie van gegevens en informatie. Na een succesvolle kickstarter-campagne in 2015 publiceerden ze de eerste transnationale kaart van de hele Alpen met alle skigebieden erop. Met meer dan 2000 verkochte kaarten ontwikkelen ze voortdurend nieuwe creatieve ontwerpideeën en -producten. Vanwege hun liefde voor de bergen ligt de focus van Marmota Maps vooral op het Alpengebied. Maar de Start-Up verkent ook andere onderwerpen en regio's. De naam komt van hun mascotte en bedrijfsdier Manni. Manni is niet, zoals sommigen geloven, een bever, een hamster of een knipperende rat. Manni is natuurlijk een alpendier, om precies te zijn een alpenmarmot.In 2015, toen zij de allereerste kaart ontwikkelden, "Skiresorts in de Alpen", hadden ze ook een naam nodig voor hun project. Maar hoe moeten ze hun bedrijf noemen? Ze hebben eindelijk de oplossing gevonden bij het maken van hun logo. Omdat bergen, of de alpen steenbokken beide erg populaire motieven zijn voor logo's en emblemen van allerlei aard, wilden we iets minder gebruikelijk, maar toch iets dat duidelijk geïdentificeerd zou worden met de Alpen. Deze oplossing was de alpenmarmot en de Latijnse naam "Marmota marmota" bracht ook de bedrijfsnaam mee: Marmota Maps.
Marmota Maps kopen
Marmota Maps is een Duits kickstarterproject van Lana Bragin en Stefan Spiegel in Hamburg. Beide hebben een passie voor geografie, ontwerp en de grafische presentatie van gegevens en informatie. Na een succesvolle kickstarter-campagne in 2015 publiceerden ze de eerste transnationale kaart van de hele Alpen met alle skigebieden erop. Met meer dan 2000 verkochte kaarten ontwikkelen ze voortdurend nieuwe creatieve ontwerpideeën en -producten. Vanwege hun liefde voor de bergen ligt de focus van Marmota Maps vooral op het Alpengebied. Maar de Start-Up verkent ook andere onderwerpen en regio's. De naam komt van hun mascotte en bedrijfsdier Manni. Manni is niet, zoals sommigen geloven, een bever, een hamster of een knipperende rat. Manni is natuurlijk een alpendier, om precies te zijn een alpenmarmot.In 2015, toen zij de allereerste kaart ontwikkelden, "Skiresorts in de Alpen", hadden ze ook een naam nodig voor hun project. Maar hoe moeten ze hun bedrijf noemen? Ze hebben eindelijk de oplossing gevonden bij het maken van hun logo. Omdat bergen, of de alpen steenbokken beide erg populaire motieven zijn voor logo's en emblemen van allerlei aard, wilden we iets minder gebruikelijk, maar toch iets dat duidelijk geïdentificeerd zou worden met de Alpen. Deze oplossing was de alpenmarmot en de Latijnse naam "Marmota marmota" bracht ook de bedrijfsnaam mee: Marmota Maps.